neděle 7. srpna 2016

Natřeli jsme jim to!

A taky navoskovali.
A ozdobili.
Vlastně by na konci měly být všude tvrdá Y, protože to byla dámská jízda. :)

Ano, ještě vám dlužím jeden projekt, který vznikl při letošním kukačovém setkání kreativních spřízněných duší: ozdobený široký malířský štětec.
Jako výchozí materiál jsem zvolila čistě štětec s čistě dřevěnou, nelakovanou rukojetí. Pro přesnější představu, jeho rozměry jsou cca 23 x 10 cm.


Použité materiály a postupy? Naprosto libovolné...prostě podle nálady a chuti. :)
Rozhodně jsem se ale těšila na použití metalických voskových past, které Lenka slíbila přivézt v neobyčejně široké barevné škále. Byla jsem dosud vlastníkem dvou odstínů - tmavě zelené a chameleonky...což vlastně není barva, ale jakýsi měňavý perleťový lesk, o to ale zajímavějších efektů s ním můžete dosáhnout vlastně na jakékoliv barvě.

Ale nepředbíhejme: použila jsem nejprve jako základ strukturní pastu přes šablonu...


...následovalo přetření gessem - vše se tím jak barevně, tak podkladově, technicky sjednotilo. Druhý nátěr jsem lehce zatónovala do blankytně modré...inspirací mi byla obloha.







A pak už jsem v zajetí práce zapomněla fotit. Proto jen připomenu, že při dalším barvení celé kompozice jsem využívala výhradně voskové pasty - modré, šedé, stříbrné a zelené odstíny. Nic víc. A práce je s nimi nesmírně příjemná nejen díky lehoučké konzistenci a krásné barevné škále, ale -přiznávám - především díky nevtíravé, nesmírně svěží vůni. Věděli jste, že tyto produkty obsahují pomerančový olej?
No a ostatní materiál jistě dokážete identifikovat sami...nebo se klidně ptejte, bude-li to třeba. :)





  A pár detailů...







PS: Zajímají vás ty krásně barevné voňavé vosky? Díky Olze a mě sice Lenka o většinu své zásilky přišla (neodolaly jsme!), ale vím, že je pro vás ráda objedná. S důvěrou se na ni obraťte. :)

1 komentář:

  1. Áááách...já se tak těšila na tvé zveřejnění. A měla jsem se na co těšit, taková něžná krása!

    OdpovědětVymazat