pondělí 23. března 2015

Ozdobíme si ...

...vánoční...ehm, velikonoční stromeček. A proč taky ne, že? ;)
Můj krásný kovaný stromek je po zimě zase v plné parádě a dnes jsem mu za teplého slunečného odpoledne dopřála společnost - závěsy v kombinaci papíru, kovu a skla. Ano, ano, u nás začíná slepičí hemžení! :)


Podobné závěsy jsem dělala už minulý rok a protože mě nepřestala bavit hra s možnostmi zdobení monochromatického základu, pustila jsem se do nich znovu. Slepičí výseky jsem nejprve ozdobila reliéfně v embosovací kapse a pak jsem pomocí několika vrstev čirého embosovacího prášku zapečeného horkým vzduchem zdůraznila kraft tóny prosvítající tenkou bílou vrstvou papíru na povrchu.
V horní části jsem umístila jednu a v dolní části tři průchodky velikosti 3/16 a pak už přišly ke slovu ketlovací kleště...řetízky, korálky, očka, jehly a nýtky...a knoflíky! To je ta pravá ingredience, která mě baví!



Starožitné skleněné, perleťové ze sklenice po babičce či obyčejné drobné bílé odstřižené z dětské košilky...to všechno jsou malé, ale neskutečně milé detaily, díky nimž ty slepičky vypadají domácky, známě, laskavě...alespoň já je tak vnímám. :)


Přeji všem příjemné jarní dny! :)

4 komentáře:

  1. Moc milá výzdoba! Já se ke svým slepicím letos ještě nedostala, ale ta od Tebe, je stále zavěšena nad jídelním stolem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Moc se mi tihle ptáčci ( slepice? :-O ) líbí a vůbec nevím, kde je získat? Výřezy, výseky, z BS...???

    OdpovědětVymazat
  3. Wow this is amazing, so, so clever!

    Lucy x

    OdpovědětVymazat