pondělí 5. srpna 2013

III. sraz u Kukače

Třetí sraz naší malé "kukačové" komunity je za námi a já, fyzicky ještě trochu příjemně unavená, zato duševně nabitá nadoraz, píšu první blog (další, slibuji, budou následovat, navíc ostatní jistě taky budou psát - sledujte je!).

Sjeli jsme se v naší srpnově rozpálené jihočeské vísce během pátečního odpoledne a po přivítání, potřesení pravicemi a rozdání nemalého množství dárků, dárečků, pamlsků a polibků na všechny strany :) se většina návštěvníků věnovala vášnivým diskusím volně nadnášena kapalinou v bazénu. Počasí bylo zkrátka letně koupací, atmosféra přátelsky uvolněná, nikam jsme nespěchali - těžká pohoda! :)

Vpodvečer vyjela naše kolona aut směrem k chatě u rybníka, kde už bylo všechno přichystáno na víkendový pobyt kreativně/dovádivě/rybařící skupiny. Protože jsem chtěla připravit pár aktivit, které by zpestřily víkend dětem i dospělým, přemýšlela jsem už týdny dopředu... Na YouTube jsem zhruba před rokem narazila na výrobu domácích stíracích losů a protože je to velice jednoduché, stačilo vyzkoušet, jestli vše technicky klapne. (Musím konstatovat, že video je dostatečně názorné a celý postup jednoduchý - je to prima nápad na dětskou párty, oslavy všeho druhu nebo jakoukoliv sešlost. Změnila jsem jen dvě věci: namísto samolepící tapety jsem použila obyčejnou širokou izolepu (úplně stačí) a ve směsi na potření jsem prostředek na mytí nádobí nahradila tekutým mýdlem - to je oproti Jaru o něco hustší a směs se pak výborně natírala a kryla. Nepotřebovala jsem tedy více vrstev, stačila jedna.)
Po pár (doslova ;)...) pokusech vznikla hromádka stíracích losů ve svěžích zelenožlutých barvách.

  
Sesedli jsme se ve stínu terasy kolem stolu a postupně všichni natáhli ruku pro svůj los... Výhry jsme předali hned na místě, takže např. Verča se hned radovala z romantické prohlídky zámku (dostala zbrusu nový visací zámek, svíčku a zápalky -  ;) gratulujeme!), Jakub zajásal na puzzle pro náročné (složit bez předlohy z hromádky strouhanky zase rohlík v jeho původním tvaru včetně správného rozmístění všech semínek kmínu opravdu není jednoduché!), malý Vítek si se svou hrou Scrabble (sáčkem písmenkových těstovin) ještě hrát nemůže, zatím ji velkoryse půjčil rodičům, ale zato Honza vyhrál klíče k novému vozidlu (plastovou "minci" do nákupního vozíku)! :)

Já vím, jsou to vlastně hlouposti... :) Ale snad to brali všichni jako zábavu. Doufám. Mě samotnou příprava bavila, vyzkoušela jsem zas něco nového.

Jednou z připravených  vpravdě výtvarných aktivit byl "Clondike na Kukači". :) Dostala jsem k dispozici pokovený papír v různých odstínech "zlaté" + jedné "stříbrné" barvě a bylo by chříchem nevyužít přítomnosti tolika tvořivých duší k vymýšlení, co všechno z něj jde vytvořit. Musím přiznat, že nejpoctivěji se úkolu zhostila Olga a její "kovové" květiny jsou prostě dokonalé! Odkážu vás přímo na její blog, pokochejte se přímo u zdroje.

Pro dnešek je to všechno (musíme vám to trochu dávkovat ;) ...), ale těšte se na pokračování ať už na mém blogu nebo u Olgy, Veroniky či Lenky. :)

Užívejte letního počasí! :)

9 komentářů:

  1. Moc děkuji za prima strávený víkend a vtipné dárečky.... ještě si zapomněla na Maxe, který po setření losu a získání "alarmu" tedy píšťalky byl MAXIMÁLNĚ spokojený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, dík za připomenutí! Spokojenost dětí je opravdu lakmusovým papírkem každé zábavy...jsem ráda. :)

      Vymazat
  2. Vtipné bylo, že kouzlem nechtěného si každý setřel přesně to, co mu padlo...mně směs tajných bylin ( ovšem v tekuté podobě, v určitém věku je kapka po ránu nezbytná :-))) )...ještě jednou díky za vtipné názvy i výhry! Moc jsme se nasmáli.

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi líto, že jsem se nezúčastnila, vidím, že jste si to užily :-) Stírací losy jsou vtipné :-) Těším se na další blogy!

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo to super - losy, balónky, pozlátko, želé, dort... Úžasný nápad! Moc jsme se u toho nasmáli. Doufám, že se mi zítra podaří probrat fotkama ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, co sepíšeš a hlavně: na fotky! ;)

      Vymazat
  5. Losy jsou parádní nápad! ... a výhry ještě lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za všechny komentáře - jsem ráda, že to vyšlo, ale přiznejme si: hlavně díky vám! Nemít kolem sebe tu psrávnou partu, mohla bych se stavět na hlavu a zábava by to nebyla... :) Takže: děkuju! :)

    OdpovědětVymazat