sobota 4. května 2013

Kabelky

Příští neděli je Den matek. Abych byla připravená, obstarala jsem své i manželově mamince květinu (letos jsem vsadila na bylinku jménem smil italský - sama mám moc ráda jeho nevšední barvu i krásnou kořenitou vůni) a ještě něco malého pro radost. A zapřemýšlela jsem, do čeho to zabalím...do krabičky! A protože mám stále na stole položené papíry od 7 Dots Studio, rozhodování bylo snadné: použiji zelenkavý Whisper Of The Tree z kolekce Love Is In The Air. A jakou krabičku? To je snadné - kabelku! Nemusela jsem zdlouhavě přemýšlet, jen jsem zalovila ve svých starších blozích a míry jsem měla hned před sebou (páááni, to už je rok, co jsem to psala...?!).

Na klopu jsem použila další papír od 7 Dots, tentokrát Night´s Fever.

Ouško kabelky je ze zelené bavlněné povoskované šňůrky, dirky v horním papírovém pásku jsem zpevnila zelenými průchodkami. A bylo skoro hotovo: ještě připevnit zapínání (osvědčený suchý zip) a drobnou ozdobu, aby kabelka nepůsobila příliš stroze - tři jednoduché papírové květy s perličkami uprostřed. A je to! :)



Abych kvítky přizpůsobila vzoru na papíru použitém na klopě, vytvořila jsem je z měkkého, kancelářského papíru. Ten jsem nejprve nabarvila nahodile několika odstíny zelené, pak vystřihla 2 x 3 různě velká kolečka, ta nastřihla do spirály a stočila ji. Pak stačí kapkou lepidla zafixovat střed. A já jsem přidala ještě jeden velice jednoduchý krok: zmáčkla jsem je, takže nejsou příliš prostorové a mají ten správný, mírně pomačkaný vzhled. K jeho zvýraznění jsem je ještě lehce přetřela tmavě zelenou barvou. A šup s nimi na kabelku, do každého středu malou bílou perličku a ještě lehce doladit zelenými lístky.



Původně jsem pro vás měla vymyšlenou fotku s podtitulem "U nás se urodilo". Dokonce jsem jich několik (mnoho!) i nafotila...ale světlo nějak "sežralo" vzor na papíře a ač jsem dělala všechno možné, fotky se nevedly...však posuďte sami:



Nicméně s kabelkami jako takovými jsem spokojená - je to jednoduché, rychlé, efektní a prostorné. ;)
Pevně věřím, že udělají oběma maminkám radost.
Určitě nějakou podobnou ještě zvládnete udělat, pokud máte chuť - jistě se pak pochlubte, jak se vám povedla! :)

Přeji všem pěkný sobotní večer.
.......................................................................
Edit: Děkuji Martině za upozornění na chybu (viz komentář), v blogu je již všechno uvedeno na pravou míru. Štěstí přeje připraveným.  :)

7 komentářů:

  1. Kabelky jsou nádherné a mají zajímavé barvy. Kytičky opravdu krásné, moc se mi líbí.
    Jen... není Svátek matek až druhou květnovou neděli?
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuju za upozornění! :) Ale vyšla jsem z toho dobře, jsem v předstihu a připravená. :) Lepší než mít zpoždění nebo dokonce zapomenout.

      Vymazat
  2. Papíry od 7Dots Studio také patří k mým oblíbeným a tahle barva je úžasná...povedený výběr i zpracování. A smily žádný rok nechybí na naší zahradě, maminkám jistě udělají radost....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli, za pěkná slova. Smil je krásná a voňavá bylinka...jen je nedokážu udržet přes zimu.

      Vymazat
    2. také je přes zimu neudržím, musím kupovat na jaře nové

      Vymazat
  3. Kabelky jsou krásné. A ty kytky!!!! Určitě udělají radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Heleno. Kytky jsou jednoduché a hotové raz-dva! ;)

      Vymazat