středa 9. ledna 2013

12 TAGS OF 2013 - January

Na blog a videa Tima Holtze chodím občas mrknout ráda - mám ráda ten drsnější přístup k papíru. :) Jeho projekt "12 Tags of..." nesleduji pravidelně, ale dobře o něm vím. A když Tim vyrazil do světa s letošní první visačkou ze série 2013, napadlo mě okamžitě: "No vida, kolečka!" Tak...a tady je: lednová. Neumím se striktně držet předlohy, svazuje mě to, ale aspoň trochu jsem se snažila...
Tímto děkuji Pampelišce za nakopnutí a...a držte nám palce! ;)

10 komentářů:

  1. Naprosto dokonalá barevná kombinace, je moc nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná a v úžasných barvách. Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Barevnost mne hned zaujala...vykukla na mne u Tima, když jsem rozklikávala, co se mi líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná, krásné barvy a úžasně propracovaná

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful january tag.. love the colores.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tapevovsky úžasná :-). Líbí se mi vybrané barvičky i použité "udělátka"...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná, líbí se mi barevnost a použité komponenty.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně provedená... Krásné barvy... A držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalá barevnost!! provedení samozřejmě také, ale ty barvičky zaujmou hned! super

    OdpovědětVymazat
  10. Ohh love your take on Tim's tag! Love that blue color so much! Really pretty! Hugs, Sandra

    OdpovědětVymazat