středa 4. července 2012

Svatební přání - krabičky

Nebo krabičky - přání?
Obojí. :)
Zkrátka: oslovila mne jedna milá paní, že jdou s kamarádkou na svatbu a potřebovaly by dvě krabičky ve tvaru kabelky. Dovnitř si přály napsat konkrétní blahopřání/verš...



...a vlepit obálku na finanční dar.



Barevnost vybraly fialovou a růžovou.

Slib, že je vyrobím, jsem dala těsně před odjezdem do Dánska (o Dánsku jindy, těšte se ;)...), takže po návratu jsem se dala do práce. Nakonec jsem vytvořila kabelky tři, aby bylo z čeho vybírat.




Je vybráno - první a poslední již cestují směrem ke svým majitelkám. Jsem vždycky ráda, když se mi něco povede a udělá jiným lidem radost! :) A kterou byste vybrali vy?

Mějte prima léto!

3 komentáře:

  1. Všechny jsou krásně.. Povedly se.. Já bych vybrala asi první a druhou ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou krásné, ale já sáhla po té první. Co bys také čekala od romantika, že.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná práce, ostatně jako všechny tvé výrobky. :)
    Já bych si vybrala druhou. A růžovka od tebe mne překvapila :P

    OdpovědětVymazat