úterý 17. července 2012

Kukač 2012 - sraz druhý

Začátek července 2012, prodloužený víkend.
Devět ženských a pět dětí (pánové puberťáci prominou - v našich očích budou dětmi ještě hooodně dlouho ;)...). To všechno na jedné hromadě u jednoho rybníka na jihu Čech. Zkrátka: konal se historicky Druhý sraz hoplk z PP u Kukače.

Nebudu popisovat radost z příjezdu, vítání, prima atmosféru "velké rodiny" (fakt to tak fungovalo - díky za to!) a spoustu drobností a okamžiků, které se naprosto samovolně skládaly do mozaiky velice příjemných společně strávených rán, dnů, večerů a nocí.

Jasně, povídaly jsme o 107 (co byste taky čekali od "hoplk", že? :)...), ale i tentokrát byl dopředu stanoven pracovní program: vyráběly jsme předem dohodnuté náhrdelníky.


Olga s námi měla svatou trpělivost a díky jejímu a Pampelčinu materiálovému zázemí jsme všechny zadaný úkol zvládly.

Nedomluvený úkol jsem si na holky vymyslela já - a otevřeně přiznávám, do poslední chvíle ve mě byla malá dušička, jak to přijmou. Doufala jsem, že mě nepošlou do háje, ale přecejen jsem si nebyla stoprocentně jistá, jestli na můj návrh přistoupí... Ale nezklamaly mě! :)
Zadání mojí bojovky znělo: tady máte zčásti předpřipravený "Kukač journal"...


(pevné desky svázané dvěma velkými kroužky, uvnitř rozdělovníky a prázdné stránky)...
...a k nim jsem dodala krabici pomůcek (lepidlo, fix, washi pásky, kousky stuh a provázků...), výseků, narazítkovaných motivů (bylo mezi nimi i pár srdcovek např. ze swapů, které jsem ale nedokázala správně použít - jsem moc ráda, že tady našly odpovídající a důstojné využití!) a hlavně toho, čeho máme všechny nejvíc: odstřižků všelijakých papírů! A teď se, dámy, ukažte, jaké jste scrapařky! Pracovat se smělo pouze a výhradně z dodané krabice...

K dispozici bylo opravdu leccos - některé zapálené duše málem scraply dětem hračky :-O...


(Neděste se, Hello Kitty byla nakonec zachráněna! :)...)

A teď už jen namátkou seřadím pár stránek, abych přesvědčila všechny "nevěřící Tomáše", že kouzelná stránka se opravdu dá vydupat takřka z ničeho - stačí jen mít dobrou vůli, chuť a možná to správné rozpoložení :)...
















...stránky tady zdaleka nejsou všechny, navíc se je ještě chystám(e?) doplnit o nějaké fotky, ale bavilo mě sledovat, jak krásně živelně naše společné dílo vznikalo a troufám si říct, že jsme si to všechny užily - díky všem za ten pocit!

A aby to nevypadalo, že se bavily jen maminky a pozapomněly na děti (kdepak! :)...), přidám pár důkazů:







Počasí přálo nejen rybářům, ale i plavcům...


...a letcům...


Rozloučím se poslední stránkou z journalu...



...držme si palce! ;)

PS: Mrkněte i k Ireně, Lee, Olze, Didi, Verče a Kláře na jiné úhly pohledu. :)

7 komentářů:

  1. To jsem si krásně zavzpomínala na skvělý prodloužený víkend, který jsme si tak užily!!!! Děkujeme moc za perfektní servis a péči!!

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, děkuji za možnost připomenout si skvělý prodloužený víkend :o) Společný Kukač journal se nám moc povedl :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky díky za úúúžasný blog, super fotky a hlavně za nahlédnutí do journalu... se přiznám, že některé stránky jsem teď viděla poprvé úplně hotové... Díky hoplky!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krááása! Už teď se těším na společnou výzvu pro další setkání...a děkuji za úžasnou společnost, prožité chvíle plné tvoření a plkání mě budou ve vzpomínkách dlouho provázet.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sem si zavzpomínala... moc hezky jsi to napsapa. A journal byl super nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Sepsalas to perfektně, takže také s dovolením okopčím odkaz, páč tak hezky a líp bych to nenapsala :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky docel vám to závidím, muselo to být super

    OdpovědětVymazat