sobota 5. května 2012

Víkendový Liberec, libercový víkend ;)

Minulý víkend jsem strávila v Liberci. Mám to, pravda, kus cesty, ale rozhodně mi to stálo za to! Znáte to: parta podobně "postižených" lidí je už dopředu zárukou pochopení a vzájemného naladění se na stejnou vlnu a pak už to jde samo.

V režii Pretty Papers se konal již druhý, prací a informacemi nabitý kurz scrapbooku. Didi bohatě zásobila více než 40 účastnic materiálem k práci a ještě stíhala spolu s lektorkami Helge, Pampeliškou a Agatou vést jednotlivé dílny, ve kterých jsme si během prvního dne vyráběly zajímavými technikami a za pomoci často i nečekaných materiálů drobnosti, jež pak měly druhý den sloužit k ozdobení hlavního tématu víkendu: shadow boxu (jedná se v podstatě o dřevěnou poličku s mnoha různě velkými přihrádkami).

Mým úkolem bylo vyrobit dopředu jeden vzorový box, aby si všichni udělali představu, co všechno s ním mohou dělat (a že toho je opravdu hodně - neměla jsem absolutně šanci vše obsáhnout, ukázat).
Vybrala jsem si možnost polepení designovými papíry a vše ladila do "zastaralých" odstínů barev, na dozdobení jsem použila vše, co pro mě má nějakou vzpomínkovou hodnotu: mořem ohlazená dřívka, starou tuš, tužky a perka, knoflíky z babiččiných zásob, klíč...a doladila "staře vypadajícími" věcmi. Tady je výsledek:


Jak vidíte, spoustu takových a podobných drobností máte jistě všichni (nebo skoro všichni :)...) doma...






Lapač prachu? Možná. Taky jsem si to myslela. Zpočátku. Teď už pro mě má jinou hodnotu - díky obsaženým drobnostem a vložené práci. A vím, že ho vezmu na milost a místo mu najdu! ;)


8 komentářů:

  1. Další skvělý kousek! Pořád a pořád nacházím nové detaily. Moc mě baví to prohlížet a zkoumat. Peti krásné to máš!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je tááák krásný....ach ach ach...zkoumám ho pořád dokola a pořád nemám dost...každý ten deail co tvoří celek je úžasný. Moc se ti povedl ... moc se mi líbí to barevné ladění...Opravdu moc povedený.

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem ho naživo a je opravdu zážitek zkoumat každou maličkost. Líbí se mi barevnost i spousta milých drobnůstek...svoje místo stále na očích si zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  4. Tap, je opravdu povedený. I já pořád okukuji detaily a líbí se mi jak je to, jakoby jen tak... ty tužky, kostky, motýl... a přitom precizně vymyšleno a poskládáno. Super!

    OdpovědětVymazat
  5. No já ho viděla v kufru auta a musela jsem ho vytáhnout a obdivovat už na parkovišti :)) Nikdy jsem neviděla takovýhle boxík na živo, ale jakmile jsem to zahlédla, tak jsem, že si ho udělám a užiju si to ;-))Takže úkol jsi splnila! ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. waw, paráda, to sa mi páči :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Teda tenhle taky nemá chybu.... ráda bych viděla umístění obou boxíků v interiéru...

    OdpovědětVymazat